Shop Mobile More Submit  Join Login
About Varied / Hobbyist Missing in actionFemale/United States Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Core Membership
Statistics 100 Deviations 996 Comments 3,618 Pageviews
×

Donate

Shekye-Cat has started a donation pool!
152 / 1
Please help out a poor soul, im broke

You must be logged in to donate.
  • Braang
    Donated Mar 11, 2017, 7:12:22 PM
    150
  • DovahCourts
    Donated Jan 3, 2017, 1:05:32 PM
    2

Watchers

deviantID

Shekye-Cat's Profile Picture
Shekye-Cat
Missing in action
Artist | Hobbyist | Varied
United States
Shee-Key|15|♀|Aspiring Storyboard Artist|Thespian|Pangolin with anxiety|Jesus Freak

awkward weirdo just trying to survive high school (ಥ﹏ಥ)

Ayoayo!! I'm Shekye, your stereotypical freshman who loves all things Broadway! Some things I like for no apparent reason are kittens, Japan, Cellos, Jesus, Friends, Anime, Webtoons, etc.
im too lazy to type tbh

I use Medibang Paint Pro for art and a Wacom Intuos Comic for my art bc im cheap

toyhou.se/Shekye-Cat

profile pic by Proserpiine
Interests

Commissions

Commission?
Want to commission me?
I can do pretty much anything.
Lowest price starts at 100 but depending on your request we can negotiate a price.
Any cost you pay, you can pay and request the starting price and pay any other additional fees in the donation box <3

any questions? Note me!! 
ghOLY SHOOT GUYS IM AT A WHOLE 101 DALMATIANS YIPPY

thank you all so freaking much for clicking a button???? You have no idea how much it means to me that someone thought "yeah I think I wanna see more of their trash on my dash" so like thank you I love you all I'd draw something but it's late so tHANK

Comments


Add a Comment:
 
:iconiijynxii:
iiJynxii Featured By Owner 3 days ago  New Deviant Hobbyist Digital Artist
OMG JUST NOW REALIZING YOU CALLED ME YOUR BIFFL IN THIS IMMA CRY
scratch.mit.edu/projects/14190…
TYYYY
Reply
:iconiijynxii:
iiJynxii Featured By Owner 5 days ago  New Deviant Hobbyist Digital Artist
Still working on your b-day gift...please shoot me
ALSO SUMMER BRUH

26 DAYS


UNTIL
I AM ON

LEH PLANE



AAAA
Reply
:iconshekye-cat:
Shekye-Cat Featured By Owner 4 days ago  Hobbyist General Artist
YAYYY!!!!
Reply
:iconiijynxii:
iiJynxii Featured By Owner 4 days ago  New Deviant Hobbyist Digital Artist
IT STILL HAS NOT SET IN YET LMAO
How long did it take you to realize that you were going to be in Japan
Reply
:iconshekye-cat:
Shekye-Cat Featured By Owner 4 days ago  Hobbyist General Artist
I realised it after I got back to the states XD
Reply
(1 Reply)
:iconlambiii:
Lambiii Featured By Owner 5 days ago  Hobbyist Digital Artist
DUUUUUUUUUUUDE
they have the entire be more chill script and im thanking god rn because it explains so much
Reply
:iconshekye-cat:
Shekye-Cat Featured By Owner 5 days ago  Hobbyist General Artist
HOLY MOTHER OF GOD REALLY???
Reply
:iconlambiii:
Lambiii Featured By Owner 5 days ago  Hobbyist Digital Artist
Y E Ss
i read the book but I was so lost when I listened to the musical 
the musical is so different from the book wtf
Reply
:iconlambiii:
Lambiii Featured By Owner May 12, 2017  Hobbyist Digital Artist
SHEK
IM SCREAMING
Reply
:iconshekye-cat:
Shekye-Cat Featured By Owner May 12, 2017  Hobbyist General Artist
HELLO YES WHY
Reply
Add a Comment: